Kärlekslåtar är het

Tänk om jag hade kunnat kliva rakt in i en film och slippa tänka och bara agera, allt får vara perfekt och man kan låta kärleken ge en gåshud. Iställer låter jag kärlekslåtarna spelas om och om igen medan jag försöker sammanfatta mitt liv i ord. I början skulle denna bloggen vara ärlighetens blogg men insåg at jag behövde den här bloggen mer för mig själv. Alla problem som man tacklas med varje dag och alla tårar som faller utan någon märker det.

För att jag ska kunna skriva så öppet som möjligt så kommer min anonymitet vare min sköld. Jag kommer inte skriva ett helt inlägg om mig själv utan låta det komma ut lite efterhand, jag skriver inte för jag är så himla intressant men jag vet att folk som jag kan behövas. Jag vet att jag inte är den ända som mår dåligt mestadelen av dagen och bara låter det fortsätta.

Jag hatar det, varje dag jag vaknar så tänker jag:

-Idag är en bra dag nu ska jag vara den jag vill vara, JAG SKA BLI LYCKLIG

Slutar alltid med att tryggheten håller fast en och dagen blir som alla andra dagar, känslan av att ännu en dag är bort.



Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

nu finns den hellokitty designen att hämta..kram

2009-10-10 @ 12:34:31
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0