Lördag en fetto kväll

Varför är det alltid mer ensamt på en helg? Jag hatade alltid vara hemma när jag var yngre men nu när jag snart fyller 20 år så har jag blivit allt mer osocial utan jag egentligen vill. Egentligen vill jag bara ute och ta en cider i baren och träffa andra men jag kan inte. Inte som min andra jämnåriga iallafall, sitter istället och roar mig med "Körslaget" där en av mina favoriter åkte ut. Drack lite läsk och åt pizza, himlans gott men efteråt så blir jag bara äcklad av mig själv.

-Här sitter fettot och sörjer över en pizza på en LÖRDAGS KVÄLL!

Jag måste sluta med dessa vanor för jag mår så dåligt över min kropp, ena dagen är toppen andra dagen är bara skit. Jag har flertal gånger försökt att ta tag i det men det slutar alltid med att man ger upp. Hade det inte varit skönt om man bara kunde slippa alla tankar om sig själv?



En bänk full med inristningar och ärr kan påminna en om ens hjärta, även om man sätter dit en ny bänk så blir den alltid den samma. Skyddar du den så kan den bli alldeles tom och livlös!

Kommentarer
Postat av: theres

finfin blogg =) <3

2009-10-11 @ 00:08:41
URL: http://gloww-gloww.blogspot.com
Postat av: theres

fin fin blogg

2009-10-11 @ 00:09:07
URL: http://gloww-gloww.blogspot.com
Postat av: Anonym

hallå! kul du vill va med i min veckans blogg tävling! Haft en bra dag?

2009-10-11 @ 00:19:02
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0